Saturday 14 March 2015

Pemborong dan Pembekal Perabot terus dari Kilang - Mengenai Saidina Perabot

| Tiada Ulasan



MENGENAI SAIDINA PERABOT
Sadina Perabot adalah milik syarikat Saidina Excel Service iaitu sebuah syarikat Bumiputera yang menjalankan perniagaan memborong perabot terus dari kilang dan membekalkan terus kepada pengguna secara online. Syarikat ini mempunyai rangkain perniagaan yang besar terdiri daripada Pembekalan Perabot, Pembekalan Kanopi / Khemah dan Peralatan, Penyewaan Kanopi / Khemah, Perkhidmatan Tempahan Katering, Perkhidmatan Pengangkutan, Perkhidmatan Pembinaan laman web dan Pemasaran.

PENGURUSAN
Syarikat Saidina Excel Service dipelopori oleh pengasasnya En Sa'idon Bin Mohd Sohor sebagai Pengurus Operasi dan Logistik dan En Md Azhan bin Mohd Idrissebagai pencetus idea pembangunan perniagaan yang berusaha memastikan perniagaan syarikat berkembang pesat dan mencapai matlamat.

MISI DAN VISI
SAIDINA PERABOT mempunyai kepakaran dalam pemasaran dan operasi perniagaan yang cekap dan teratur. Kami mempunyai pengalaman yang luas dalam perniagaan pembekalan dan penghantaran dan sentiasa memastikan kepuasan dan kehendak pelanggan dipenuhi. Atas sokongan dan dorongan pelanggan-pelanggan kami yang berpuashati dan gembira dengan perkhidmatan yang kami berikan, kami berazam dan sentiasa membuat kajian serta pembangunan atas setiap situasi perubahan semasa yang berlaku. Kami sentiasa melihat semua saingan dengan sihat dan berusaha mendidik pengguna agar membeli dengan bijak. Setiap pelanggan yang mengunjungi dan menghubungi kami akan dilayan sepantas mungkin dengan cara yang terbaik agar menerima dan memenuhi setiap keperluan.

Antara produk yang dibekalkan adalah 

1. Berbagai jenis kerusi pejabat seperti kerusi pegawai tinggi, sederhana, rendah, kerusi jurutulis, kerusi banquet, kerusi pelawat. Terdapat juga berbagai jenis kerusi plastik untuk pelbagai kegunaan. 


2. Saidina Perabot juga membekalkan berbagai jenis model meja pejabat seperti meja pegawai tinggi, eksekutif, kerani, meja tulis, berbagai bentuk meja mesyuarat, kaunter dan meja sisi. Disamping itu juga, kami membekalkan berbagai jenis meja sekolah untuk pilihan dengan spesifikasi yang sesuai untuk setiap peringkat.



3. Terdapat berbagai rak, kabinet dan laci yang akan menjadi pilihan pelanggan mengikut keperluan. 



4. Tidak ketinggalan juga berbagai jenis Papan kenyataan atau white board, softboard yang menjadi salah satu elemen penting di pejabat. Terdapat juga kerusi dan keja untuk kanak-kanak khusus untuk pra-sekolah.





Sila klik imej untuk lohat model-model lain yang berkaitan.

Saidina Perabot akan terus berusaha meningkatkan lagi kecekapan dan kualiti perkhidmatan dalam industri pembekalan perabot. Kami akan mempelbagaikan lagi produk untuk kemudahan pelanggan membuat pilihan mengikut keperluan mereka.



















Tags :

No comments:

Post a Comment

Hubungi Kami

Call / Klik untuk Whatsapp:

sales@saidina.com.my

Pejabat:
03-60571884

Maklumat Popular

Category

slider

[3][true][style-1][Maklumat penting][Mesti baca]